Tuesday, February 1, 2011

...tudung...

tadi pn. sue bwak tudung/shawl kat upis. santek2....maka ku hamek inner n shawl utk dipakai ngan ao dai yg setia menunggu.warna warni......bak warna pelangi, saje je nak meriahkan suasana fesyen warga opis. tgk puan ietafakyra melawa, aku rasa nak melawa jugak. pastu suke tgk pn syarifah fathynah menggayakan tudung pelbagai rupa. Tp xleh lebih2, takut jd pokok krismas.

tapi tertinggal kat upis la puloks, kalu aku decide utk amek coti rabu ni maka esok aku g amek. kalu tak...maka on wednesday la aku amek. Hari tu amek shawl yg ada batu kat bwh.....hehehe ada peminat yg ske ngan tudung tu. anak si wani (bdk opis aku) bleh lepak atas peha sambil gentel2 kristal tu sbb kristal tu cam mickey mouse. padahal selama ni dia mmg xmo kat org. rupa2nya nak mengikut aku sbb aku pakai tudung, nak jalan2.

baju dah baru, kasut juge baru, tudung baru, mgkn imej bleh baru.........nak membarukan muka aku yg dah macam kucing hilang anak. xsemenggah sungguh. 

p/s nak naik seri wajah kena makan kuih seri muka ker? atau cukup sekadar facial....dududu

4 comments:

zuraihan rashid said...

weh.. manenye tudung baru n imej baru hg?.. nk gak tgk.. kot2 aku bleh followww.. hehehe

sengetminda said...

manade imej baru.....shawl pelbagai warna je. slalunya aku pakai tudung awning tu

fham5579 said...

aku sokong..aku sokong hg nk berimej baru n melawa...melawa ja wei utk keyakinan diri sendiri...

sengetminda said...

hanim: xdak la imej baru tera mana pun, sekadar memperbanyakkan koleksi tudung yg dah memang xhabih dipakai wakakakaka