Monday, February 7, 2011

...beg, handbag, bagpack n purse.... wink wink...

Hari ni aku demam n batuk2, semalam bgn pagi je terus sakit dada. Mgkn sbb tidoq xselimut dan kena lak angin kipas yg menderu2. Aku salahkan tuan rumah yg tak sediakan selimut, lain kali kalu nak ajak geng lepak maka kena sediakan selimut yg mencukupi yer.

memandangkan dada aku sgt sakit, maka aku serah diri kat tuan doktor. bukan senang aku nak jumpa doktor dgn rela hati. so hari ni aku amek MC dan dok umah. sedang aku bersenang lenang, tetiba aku terperasan banyak plak beg aku wakakakaka............n semua tu baru je dibeli in 2011 dudududu

ini beg sponsor dr Insyirah Travel......tq ye cik FS   

Satu lagi beg cenderamata dr FS & Insyirah Travel......Thankssss
Beg vietnam...ieta tolong bargain sampai tuan kedai menangis
Bagpack kalau2 nak teruskan niat g tengok candi pulak pasni
Beg lappy....cumils kan

Balik dr vietnam....aku terbeli handbag ni kat IOI Mall masa cr hadiah org kawen. Xsengaja la....
 



Purse hadiah dari tuan kedai.....dgn linangan airmata dia kasi hadiah ni huhu

 
beg paling best abad ini...... hahahaha

Hadiah pre-birthday.....sbb purse tahun lepas dah koyak. thanks ogre!

longgokan bag, handbag n purse
har har har...............banyak le puloks aku membeli belah. meriangkan hati yg gundah gulana. shopping is the best remedy.......ini tak termasuk kain baju yg aku beli kat vietnam. ooppsss lupa aku ada beli kasut hahaha

tp lately simptom2 depressed/stressed aku kembali menyerang. perlu ke aku selesaikan atau jus let time tell................smoga tuhan bg petunjuk pd aku sblom habis semua simpanan aku dlm bank hahahahaha

5 comments:

fham5579 said...

cantiknya purse tu...cantik2 aku suka

SM79 said...

syioknya........... bnyk gila siot bag2 semua tu... huhuhu apa yg penting HAPPY.....

iEtaFAkyR@ said...

me likey! meriah idup ngan beg222...tp aku lately ni jarang dah nak bertukar2 beg, pakai smpai bosan pehtu terus beli lain. sume dok terbalut dlm kain putih elok2 susun kat rak. rindu zaman matching2 beg ngan kaler baju! owh me owh my.... huhuuuuu.... *ngeeeeeeeee*

sengetminda said...

purse yg cantik utk gadisku yang cantik.....hahahaha lama xdgr lagu tu! lagu tu tgh hit masa aku dok bergediks join aerobik dulu2, masih adakah dlm hp aku????

sengetminda said...

ieta: sbnqnya aku jenis pakai beg sampai jahanam baru tukaq baru. tp memandangkan kepala aku masih 'weng' n shopping is the best remedy, maka aku beli je......
sm: tu yg baru beli dlm 2011, ada lagi handbag aku yg lama2 sbb aku suka menjaga brg2 dgn baik memandangkan aku xdak laki kaya yg bleh beli hadiah kat aku